2015 március Lookfantastic box

Unknown | 3/18/2015
Hamar elmúlt a február, itt a március és vele együtt a márciusi Lookfantastic doboz is.
Ez egy igazi tavaszi, csajos válogatás lett. Van itt szemfesték, fekete szemceruza, ajakápoló, fésű, karcsúsító krém, szérum. Ha kiegészítjük a februáriból a kontúr ceruzával és a primerrel szinte meg is van mindenünk. A februári dobozt már ismerhetitek innen.





Ezúttal is 6 termék lapul a dobozban, amiben van teljes kiszerelésű és termékminta is. A minták sem olyan kicsik, bőven elegek több alkalomra és véleményformáláshoz.



1. Wet Brush Squirts (teljes méretű) link
Itt a tavasz, lekerülenek a sapkák, kalapok, újra nagyobb hangsúlyt kap a haj.
Bár természetesen én is hallottam a Tangle Teezer-ről, még sem kapott el a vágy, hogy birtokoljak egyet. Ettől függetlenül nagyon megörültem ennek a kefének, amikor megláttam a csomagban. Az útmutató szerint jó száraz és nedves, vastag szálú, göndör vagy egyenes hajra egyaránt. Használhatja férfi, nő és gyerek is.
A kefének az a különlegessége, hogy a sörtéi nagyon hajlékonyak így kiméletesebben tudja a hajat kibontani. A fogó része nekem egy kicsit kicsinek tűnik, igaz fésülés közben egyáltalán nem zavart. A kócokat, gubancokat szépen kifésülte, egyáltalán nem fájt. Az első használat után nagy kedvenc lett. A vaddisznósörte kefém mellett igazán jó helye lesz.



2. bliss Fatgirlslim 60ml (minta) link
Ha már itt a tavasz akkor a tökéletes frizura mellé, nem árt ha feszesebb bőrrel, karcsúbb sziluettel is rendelkezünk, hiszen a ruhák anyaga is egyre vékonyabb, egyre többet enged látni a testünkből. Jelenleg én is nagy nyárváró projektben vagyok, így jól jött ez a krém.
A krém nem segít eltüntetni a zsírpárnákat viszont feszesíti, karcsúsítja a bőrt és harcol a cellulit ellen. (Eddig azt hittem, hogy a cellulit és a cellulitisz ugyanaz de kiderült, hogy két különböző dolog. Itt lehet róla olvasni.)


3.Cowshed lippy cow natural lip balm 5ml (minta teljes méret 12ml)
Eddig nem ismertem a márkát. Az LF oldaláról annyit sikerült megtudnom, hogy nagyon odafigyelnek az összetevőkre, organikus, fair-trade kereskedelemből származó olajokat használnak
A terméket nem találtam meg az LF honlapján.
Az ajakbalzsamnak enyhén sárgás színe van és kellemes íze, amit nem tudok egy az egyben beazonosítani. A narancsot kiérzem belőle. Enyhe illata van. Hamar beszívódik de talán a februári dobozban lévő ajakápoló jobban hidratált.
Ez a fekete-fehér csomagolás a virágokkal nagyon tetszik.
Az INCI-je tele van minden földi jóval pl.: kókuszolaj, kakaóvaj, sheavaj, jojobaolaj, méhviasz, narancsolaj, ylang ylang olaj.
Lehet szétnézek a márka többi terméke között.



4. NUDESTIX Magentic Eye Colour 2,8g link
A gilt árnyalatot kaptam, amely egy fényes világos aranybarna szín. Kék szemhez tökéletes választás.
A kézfejemre rajzolt vonalak csak igen erős dörzsölés hatására kezdtek csak el lejönni.
Éles bevetésen viszont már nem teljesített ilyen jól. Igaz csak nagyon kis mennyiséget vittem fel a szemhéjamra, hétköznap nem szerettem volna aranyban pompázni. Néhány óra múlva már csak ott volt belőle valami, ahol nem érték szemdörzsölés során az ujjaim. Valószínű ha többet használok egyszerre megnőtt volna a tartóssága is.



5. Lord & Berry Silk Kajal Eye Pencil 0,7g (minta)
#221 Travel black színben kaptam.
Érzékeny szeműek is használhatják, szemészek által bevizsgált termék. Szép erőteljes színe van és lágy texturája. Inkább satírozásra való. Én csak egy vékony vonalat húztam vele a felső szempillatőhöz de nagyon hamar megjelent az alsó alatt is. Igaz én hajlamos vagyok dörzsölni a szememet. Nekem nem jött be de ha valaki nem ér a szeméhez annak esetleg beválhat bár kapni ennél sokkal jobb minőségű ceruzákat is.



6. Caudalie Polyphenol C15 Anti-wrinkle serum 10ml (minta) link
Ez egy igen ígéretesnek tűnő termék. Az 1993-ban Boureaux-ban alapított francia natúrkozmetikai cég termékeiben központi helyet foglal el a szőlőmag.
Ebben a szérumban szőlőmagból származó polyphenol és C vitamin a főhatóanyag. Az ígeret szerint segít megelőzni a ráncok kialakulását, véd a káros környezeti hatásoktól.



Tetszik a doboz összeállítása, hasznos dolgokat tettek bele.
A Lookfantastic box megrendelhető £15-ért itt.

2 megjegyzés:

  1. Gondolkoztam már rajta, de bakker így is egy csomó nem használt cuccom van, attól félek ez csak szaporodna :(

    VálaszTörlés
  2. Én ezért nem rendeltem mostanában. Úgy voltam vele, kicsit fogyasztom a készleten lévő cuccaimat. Viszont arra meg tök jó, hogy olyan termékeket is kipróbáljak, amiket eszem ágában sem lenne megvenni. Innen például nagyon bejött a hajkefe és a szérum sem volt rossz.
    Ráadásul mivel kisebb kiszerelések, így utazáshoz is praktikus.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...