IOPE Perfection Mascara

Unknown | 3/13/2015

   Az IOPE termékek nagyon szimpatikusak számomra. Talán azért mert egy cosmeceutical márkáról van szó, amely ráadásul az első volt ezen a téren Koreában. Az Amore Pacific  cégcsoporthoz tartozik, ahol még olyan márkák találhatóak mint az Innisfree, aminek almás gél lemosóját már bemutttam itt, de ide tartozik még a teljesség igénye nélkül: Sulwhasoo, Hera, Laneige és amin én teljesen meglepődtem: Annick Goutal, Lolita Lempicka.



   Van pár termékem a márkától (hamarosan bemutatom azokat is), így amikor az ebay-en a hivatalos Amore  Pacific eladónál itt, nagyon kedvező áron, megláttam ezt a spirált, nem haboztam és megrendeltem, bár előzőleg másikat néztem ki.


Kék-arany csomagolás
   Csomagolás: klasszikusan elegáns kék-arany, semmi túlzás vagy az ázsiai termékre jellemző "cukiság". Engem külsőleg az Estée Lauder termékekre emlékeztet.
   Ígéret: A spirál ígéretei szerint hosszabbít, göndörít és dúsít. Az anyaga pedig olyan, hogy meleg vízzel lehet eltávolítani. Már volt hasonló spirálom és szerettem.
   Illat: egyáltalán nincs, felesleges is lenne egy spirálba az illatanyag.

  
   Használat: Elég ambivalensek az érzéseim a termékkel kapcsolatban.
 A tubus egy nagyon vékony kefét rejt, aminek előnye, hogy a legapróbb szempilláinkat is ki tudjuk festeni vele. Én jobban szeretem a nagyobb keféket de a kisebb szeműeknek ez előnyösebb.
A spirál anyagát imádom. Felkenem és egész nap a helyén marad, nem kell aggódni, hogy az ember lepislogja, leizzadja, lesírja etc. Sajnos volt rá példa, hogy este a gyerek altatása közben én is elaludtam és reggel még mindig tökéletesen a helyén volt. Lemosáskor sem egy hatalmas fekete paca van a szemünk alatt hanem csak apró fekete morzsák.
Aki drámai szempillákat szeretne az felejtse el ezt a terméket. Ez inkább hétköznapokra való suliba, munkahelyre amikor szolidabb sminket szeretnénk, ami biztosan a helyén marad. Egy kicsit hosszabbít, egy picít dúsít és egyáltalán nem göndörít. Szóval elég átlagos. Amit viszont egyáltalán nem szeretek benne, hogy összetapasztja a szempilláim végét. Néhány használat után javult a helyzet, most már vállalható de közel sem tökéletes. És ha valami drasztikus javuláson nem fog átesni, akkor ez lesz az oka, hogy nem fogom újravenni.


+: csomagolás
      kefe, amivel tényleg minden szempilla elérhető
      nincs illata
      nem keményít meg a szempillákat
      anyaga (ez az amit imádok benne!)

-: összetapasztja a szempillák végét

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...