Kedvenc parfüm: Chanel Coco Mademoiselle

Unknown | 7/01/2015

   Bár alapvetően szeretem a változatosságot, vannak dolgok amikhez hűséges vagyok. Ilyen a Chanel Coco Mademoiselle parfümje is.
Egy mára már klasszikusnak számító illatról van szó. Bár jövőre 15. születésnapját fogja ünnepelni, megjelenése óta töretlen a sikere. Aki egy kicsit is érdeklődik az illatok iránt az biztosan találkozott már vele.




A parfümöt Jacques Polge álmodta meg.
ciprusos-virágos illatcsaládba tartozik.
Fejjegyei: narancs, mandarin, narancsvirág, bergamott
Szívjegyei: mimóza, jázmin, török rózsa, ylang-ylang
Alapjegyei: tonkabab, pacsuli, édes mirha, vanília, vetiver, pézsma

   Nagyon nehéz az illatokról írni, hiszen mindenkinek más tetszik és ugyanaz a darab sem ugyanazt az arcát mutatja különböző embereken. Ha mégis jellemeznem kellene a Chanel ház eme alkotását akkor a következő szavak jutnak eszembe róla: nőies, klasszikus de nem ódivatú, elegáns.
Amikor reggel felteszem még este is megcsap az illata. Nem használom minden nap, de ha olyan esemény előtt állok ahol magabiztosnak, nőiesnek, sikeresnek akarom magam érezni, biztosan hozzányúlok. Régebben a vizsgák napján is mindig ezt használtam, hogy emiatt vagy sem, azt nem tudom de mindig sikerültek.


   Sokan hozzák fel ellene, hogy tömegillat lett, hasonlóan a D&G Light Blue-hoz. Hát, nem tudom. Bevallom, a város utcáin sétálgatva, nem gyakran hozza felém a szél ezt az illatot, sokkalta inkább édes, vaníliás felhőket. Ha másért nem, már az igen borsos ára miatt sem hiszem, hogy tömegcikk lenne.
Sokat gondolkoztam erről a nem használom, mert más is ezt használja dolgon. Régebben én is hajlamos voltam így gondolkozni. Azóta megváltozott a véleményem, miért fosszam meg magam olyan dologtól, amit igazán szeretek? Nem azért viselem mert mások is ezt teszik, hanem azért mert szeretem és örömöt okoz. Akkor is hordanám ha nem lenne mások által is igen méltányolt illat. A parfümök segítenek kifejezni magunkat, az érzéseinket. Megerősíthetnek, támogathatnak, álmodozhatunk velük vagy eszünkbe juttathatják múltunk egy pillanatát.
És ha nekem mindebből ez a parfüm ad valamit (nem is keveset) akkor nem vagyok hajlandó lemondani róla. Sőt az sem zavar ha máson érzem, hiszen egy számomra kedves illatról van szó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...