Színező felnőtteknek

Unknown | 7/18/2015
Messze a legolvasottabb poszt a blogon a Feszült vagy? Színezz!
Mivel látom, hogy sokan érdeklődtök a felnőtteknek szóló kifestők iránt így úgy gondoltam megmutatom, hogy nekem milyen van és még néhányat, amikkel sajnos nem rendelkezem valamint megosztom veletek a tapasztalataimat. Ha a képekre kattintotok meg tudjátok öket nézni nagyobb méretben.

Így kezdődik. Szerintem aki kézbe veszi, mindenki kedvet kap, hogy belépjen a titkos kertbe.



Talán a legismertebb és legkeresettebb Johanna Basford Titkos kert c. könyve. Nagyon szép és igazán igényes darab. Ajándéknak is kitűnő. 3490.- az ára. Az ajánló szerint 10-től 99 éves korig bárkinek. Még egészen új könyvről van szó, idén jelent meg és ha jól emlékszem ősz körül kiadják a következő könyvét is. Állítólag Johannát a skóciai otthonát körülvevő természet ihlette meg. Ha jól számoltam (nincs számozva) 84 színezhető kép/oldal található a könyvben.
Aprólékosabb rajz

Egy-egy lap mindkét oldalán található kép. Elég vastag lenne ha nem így lenne de így azért figyelni kell, hogyan és mivel színezünk nehogy átüssön a másik oldalra. Bár tapasztalatom még nincs róla, mivel a  másik színezőmet kezdtem el kidekorálni. Néhány oldalon feltűnik némi szöveg de ez nem igazán ad pluszt, leginkább utasítások rajzold tovább...
Példa feliratra
Vannak benne kisebb aprólékosabb munkával színezhető képek és nagyobb minták is. A könyv színezéshez filctollat ajánl illetve rajzoláshoz fekete tűhegyű filcet. Egy pici kis játék is van a könyvben. Az elején fel van sorolva, hogy milyen állatokból mennyi van elrejtve és ezeket kell színezés közben felfedezni.
A minták egészen a könyv kötéséig tartanak.
A másik könyv, amivel rendelkezem a Partvonal kiadó gondozásában megjelent Csodálatos állatok színezőkönyv. Az ára jóval barátságosabb, mint a Titkos kert-nek  1690.-.

Ez is 2015-ös kiadás. 31 rajz található benne, igaz nagyobbak, A4-es méretű a könyv, mint Basford könyvében. A rajzokat Marty Noble készítette és a szépségre itt sem lehet panasz, gyönyörű szecessziós képek találhatók benne. Egy lapon csak egy kép van, így ha átütne egy szín nincs probléma. A Titkos kertnél nem írtam de mindkettő jó minőségű vastag papírra lett nyomtatva. Az ajánló szerint színezéshez lehet használni színes, akvarell- és pasztellceruzát, pasztellkrétát vagy akrilfestéket is.
Én színes ceruzát, filctollat és akvarellceruzát próbáltam eddig ki.
Evvel kezdtem, mert ez tetszett a legkevésbé. Filctollat használtam, a háttérhez pedig halványkék színest.
Egy lapon csak egy kép van. Ahol jobban rányomtam a filctollat, ott egy kicsit átütött. 
Akvarellceruzával, félész.
Akrillceruzát eddig még nem használtam viszont nagy kedvenc lett. Eddig még nem ismertem. Lehet túl vizes volt az ecset, bár igyekeztem jól lehúzni róla a vízcseppet de az oldal egy kicsit hullámos lett. Ezért jó, hogy itt nincs a másik oldalon semmi, így nem izgat.
Tapasztalatom szerint ha filccel színezünk, figyeljünk oda, hogy ne nyomjuk rá a papírra nehogy átüssön. Én elég vastag  hegyű filcet használtam ezért sokszor nehéz volt apróbb részeknél a vonalon belül maradni. Amivel biztosan nem lehet semmilyen malőr az egy jól pigmentált színes ceruzakészlet.


És még néhány kifestőkönyv:


Claire Cater: Szép álmokat! - Kreatív színező felnőtteknek! 128 oldal 2980.- link

Vintage minták - kreatív színező felnőtteknek 128 oldal 2980.- link

Japán minták -kreatív színező felnőtteknek 128 oldal 2980.- link

Varázslatos arcok - Színezőkönyv 64 oldal 1690.- link








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...