Koreából érkeztek

Unknown | 8/06/2016
Helló csajok!

Aki szokta követni a Facebook bejegyzéseimet annak nem túl nagy meglepetés ez a bejegyzés, hiszen nem rég feltettem egy képet, egy halom csomagról, dobozról. Most már azt is elárulom, miket is rejtettek.


A Cosrx Low pH Good Morning Gel Cleanser-re már megjelenése óta kíváncsi vagyok. Géles arclemosóm eddig még nem nagyon volt, ha jól emlékszem csak a Clinique-től használtam hasonlót. Ahogy a márkától megszokhattuk szépek az összetevők.

Megrendeltem a C20 Original Pure Vitamin C20 szérumot is. Még ilyen töménységben nem használtam C vitaminos készítményt. Van egy pattanás után maradt folt az arcomon, nagyon szeretném ha sikerülne eltüntetnem vele. Mivel már megjelent egy ideje az újabb 21,5% szérum is, amiben nincs alkohol, így ezt a régebbi verziót (aminek a gyártása ha jó tudom azért nem szűnt meg) egy kis szerencsével lényegesen olcsóbban be lehet szerezni.

A Mizon Hyaluronic Ultra Suboon krémről már írtam korábban. Egy sima kis hidratáló krém szép összetevőkkel. A múltkor néhány napig valami nagyon durván vízhiányos volt a bőröm, akkor jutott eszembe újra ez a krém, gyorsan meg is rendeltem.


Fényvédő mindig kell! Így a legújabb választottam a Secret Key UV Cut High Protection Sun cream. Olcsó volt, a japán fényvédőmhöz képest nagy adag. Bevallom, ezt úgy rendeltem meg, hogy át sem tanulmányoztam rendesen az összetevőit. Az biztos, hogy nem fizikai fényvédő.

CARE:NEL Lip Sleeping Mask. Olcsó, cuki és eddig az ajkaim ápolása valahogy kimaradt a rutinomból. Itt az ideje erre is odafigyelni.

Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Borabit Ampoule Ez volt az a szérum, amire már nagyon-nagyon régóta fájt a fogam. most végre eljött az idő. :) Tele van tömve mindenféle szuper bőrszépítő dolgokkal, engem ezek közül is a retinol vonzott nagyon. 

Lebelage fátyolmaszkok elég olcsón beszerezhetőek az Eby-ről. Én most három fajtát választottam közülük: ginseng, gyöngy és vitaminosat.


Cosrx Low pH Good Morning Gel Cleanser Jolse
C20 Original Pure Vitamin C20 Jolse
Mizon Hyaluronic Ultra Suboon cream TESZT Ebay
Secret Key UV Cut High Protection Sun cream Ebay
CARE:NEL Lip Sleeping Mask Ebay
Missha Time Revolution Night Repair Science Activator Borabit Ampoule Ebay
Lebelage fátyolmaszkok vitaminos gyöngy ginsenges

Legyen csodaszép napotok!


3 megjegyzés:

  1. Ah, imádom nézni is, amikor valaki koreai termékeket vásárol.:) Egyszerűen legalább annyira tudok örülni a másik örömének, mint a magaménak.:) A C20 szérumot én is kerülgetem, mert láthatóan olcsóbb lett, mióta a testvérét piacra dobták.:) Alig várom, hogy írj róla.:) A Time Revolution régóta kiszemelt, de majd akkor fogom én is beszerezni, ha már lesz egy viszonylag állandó rutinom, ami mindig szépen tartja az arcom... akkor akarom majd bedobni, mint egy csodafegyvert ráadásnak.:) A Lebelage termékeket nemrég kezdtem nézegetni, amikor elém ugrottak eBay-en, egyelőre nem rendeltem belőlük, mert kaptam ajándékba elég sok Malie márkájút, és alapvetően eddig én Secret Key maszkos voltam, amik nagyon jól teljesítettek.:) Viszont nagyon kíváncsi vagyok, hogy az olyan egzotikusabb darabok, mint a gyöngyös... mire képesek.:)

    Kellemes krémezős napokat!:)

    Avrile

    Ps: imádom a mintákat kapni is, meg nézni is!:):)

    VálaszTörlés
  2. Szia Avrile! :)

    A C20-t még nem kezdtem el használni de a Misshat már igen. Eddig nagyon ígéretesnek tűnik. A Labelage maszkokból én főleg a ginsengesre vagyok nagyon kíváncsi. Ha valami ginsenges annak nem igazán tudok ellenállni. Nem vagyok túl nagy fátyolmaszk fanatikus de azt gondoltam, hogy ennyi pénzért mindenképpen teszek egy próbát. A mintákat én is szeretem, érdekes a japánok nem adnak krémmintát de valami figyelmességet eddig mindig kaptam onnan is (tea, képeslap, színes lap).

    VálaszTörlés
  3. Szia Avrile! Érdemes odafigyelni, ha az arcod valamelyik területén állandóan gyulladt pattanások jelennek meg. Itt (http://estheticline.hu/elaruljak-a-pattanasaid-hogy-milyen-betegsegben-szenvedsz/) találtam egy cikket arról, hogy az arc különböző részein megjelenő pattanások milyen problémákat jelezhetnek.
    Üdv, Maja

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...